zrób To Wszystko W Witalnym
czuj Się I Osiągnij Jak Najlepiej W Bezszwowym Biustonoszu Sportowym Witalnym 2.0. Zdejmowana Wyściółka Oznacza, że możesz Dostosować Dopasowanie Do Tego, Jak Się Poruszasz, A Technologia Odprowadzająca Wilgoć I Przewiewne Kropki Z Siateczki W Kolorze Margla Zapewniają Chłód I Suchość. Dodaj Wysokiej Jakości Bezszwową Konstrukcję, A Odblokujesz Pewność Siebie I Komfort, Gdziekolwiek Zabierze Cię Twoja Kondycyjna Podróż. Ponieważ Możesz To Wszystko Zrobić, A Więc Możesz To Zrobić.
Ten Produkt Jest Wytwarzany Przy Użyciu Technologii Farbowania, Która Zużywa Mniej Wody, Energii I Chemikaliów, W Ramach Naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju, Aby Obniżyć Wpływ środowiska. Dowiedz Się Więcej tutaj.
- Możliwość Indywidualnego Dopasowania Z Wyjmowaną Wyściółką
- Plecy Typu Racerback
- Cieniowanie Podkreślające Sylwetkę
- Pot- Odprowadzająca Wilgoć Technologia
- Oddychające Kropki Z Marlowej Siatki
- Bezszwowy Wzór
- Zgrzewane Logo Gymshark
- 96% Nylon, 4% Elastan
- Ograniczyliśmy Użycie Huśtawki Tagów, Więc Ten Produkt Jest Dostarczany Bez Jednego
- Model Ma 5'3" I Nosi Rozmiar S
Wysyłka
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.
Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.
Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?
Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się — nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.
Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?
Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.
Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.
Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?
Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.
Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?
Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.
Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?
TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Wysyłka
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.
Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.
Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?
Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się — nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.
Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?
Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.
Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.
Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?
Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.
Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?
Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.
Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?
TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.