Jaka jest twoja polityka zwrotów?
Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, służymy pomocą. Po prostu odeślij go w ciągu 60 dni od otrzymania.
Gdy go zobaczymy i sprawdzimy, czy wszystko jest w porządku, zwrócimy Ci zapłaconą za niego kwotę, w tym wszelkie cła i podatki.
Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, wszystkie produkty muszą zostać zwrócone do nas nienoszone/nieużywane i w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, z oryginalnym opakowaniem i wszystkimi dołączonymi metkami i metkami (np. buty należy zwrócić z oryginalnym pudełkiem na buty).
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu Twojego zwrotu i sprawdzeniu, czy wszystko jest w porządku, zwrócimy Ci pieniądze za Twoją pierwotną metodę płatności. Będziemy Cię informować na bieżąco i wysyłać Ci e-maila, gdy przetworzymy Twój zwrot.
Jak długo muszę wracać?
Masz 60 dni na odesłanie do nas czegoś od dnia otrzymania. Niestety nie możemy przyjąć zwrotów po tym czasie.
Czy mogę zwrócić towar do wymiany zamiast zwrotu pieniędzy?
Niestety w tej chwili nie akceptujemy wymian. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na inny, zwróć oryginalny i zamiast tego złóż nowe zamówienie.