Home| Mężczyźni| Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy
Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy
Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy
Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy
Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy
Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy
Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy

Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Jasnoszary-antracytowy

Wersja/model: : GYMSPLSKU1006

Normalna cena 139.90zł 75.55zł|Oszczêdzasz: 46%
  • Ja
  • M
  • S
  • Xl
  • Xs
  • XXL
powerby cards

bar Jest Załadowany, Jesteś Gotowy?


nie Ma Miejsca Na Rozproszenie, Kiedy Się Powtarzasz. Dlatego Model 315 Został Zaprojektowany Tak, Aby Płynnie Wtapiał Się W Tło, Dzięki Czemu Możesz Wyciszyć Się Ze świata I Skupić Na Windzie. Technologia Odprowadzania Potu Pozwala Zachować Chłód, A Bezszwowe Wzory Zmniejszają Podrażnienia, Aby Skupić Się Tam, Gdzie Jest To Potrzebne. Drążek Załadowany, Gotowy?


- Krój Termoaktywny
- Detale Inspirowane Radełkowaniem
- Wewnętrzny ściągacz
- Elastyczny Pas
- żakard Logo Z Tyłu Dolnej Części Nogawki
- Xs, S: 9 Cali W Szwie
- M, L, Xl: 10 Cali W Szwie
- Xxl, Xxxl: 11 Cali W Szwie
- 67% Nylon , 24% Poliester, 9% Elastan
- Ograniczyliśmy Użycie Zawieszek Do Huśtawek, Więc Ten Produkt Jest Sprzedawany Bez Jednej
- Model Ma 6'0" I Nosi Rozmiar M

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Czarno-antracytowe 139.90zł Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Czarno-antracytowe Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Wiśniowe Brązowo-sportowe Bordowe Gymshark 315 Bezszwowe Spodenki 1/2 Wiśniowe Brązowo-sportowe Bordowe 139.90zł

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Zapytanie o produkt