Home| Kobiety| Crop Top| Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green
Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green
Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green
Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green
Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green
Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green
Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green

Gymshark Adapt Moro Bezszwowy Krótki Top Z Długim Rękawem Savanna-griffin Green

Wersja/model: : GYMSPLSKU270

Normalna cena 167.89zł 90.66zł|Oszczêdzasz: 46%
  • Ja
  • M
  • S
  • Xl
  • Xs
  • XXL
powerby cards

Czuj Się Dobrze, Działaj Lepiej


przygotuj Się Na Każdy Trening W Bezszwowej Koszulce Z Długim Rękawem Adapt Moro. Z żakardem Moro W Naszym Charakterystycznym Bezszwowym Stylu, Stworzonym, Aby Zapewnić Ci Suchość I Chłód, Możesz Podnosić Się Z Pewnością I Komfortem, Nawet Gdy Się Pocisz. Owalne Wycięcie Z Tyłu Tego Topu I Rękawy Z Otworami Na Kciuk Są Dodane Dla Wszechstronnej Elegancji I Praktyczności. Czas Na Trening.


- Przycięty Krój
- Owalne Wycięcie Na środku Tyłu
- Ruch Do środka Przodu
- Rękawy Z Otworem Na Kciuk










bezszwowa
- Wykończenie Odprowadzające Wilgoć
82% Nylon 13% Poliester 5% Elastan
- We' Ograniczyliśmy Użycie Zawieszek Do Huśtawek, Więc Ten Produkt Jest Dostępny Bez Jednej
- Model Ma 5'6" I Nosi Rozmiar S​< /span>

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Gymshark Adapt Moro Bezszwowa Bluzka Z Długim Rękawem Sawanna-wiśnia Brązowa 167.89zł Gymshark Adapt Moro Bezszwowa Bluzka Z Długim Rękawem Sawanna-wiśnia Brązowa Gymshark Adapt Ombre Bezszwowa Bluzka Z Długim Rękawem Czarno-szara Gymshark Adapt Ombre Bezszwowa Bluzka Z Długim Rękawem Czarno-szara 167.89zł

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Zapytanie o produkt