Home| Kobiety| Dobrze Uprawia Sport| Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy
Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy
Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy
Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy
Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy
Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy
Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy

Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Granatowy

Wersja/model: : GYMSPLSKU755

Normalna cena 159.89zł 86.34zł|Oszczêdzasz: 46%
  • Ja
  • M
  • S
  • Xl
  • Xs
  • XXL
powerby cards

dla Ciebie, Dla Ciebie


intensywne Szkolenie Wymaga Pełnego Wsparcia. Stanik Sportowy Z Odkrytymi Plecami Zapewnia Wsparcie, Którego Potrzebujesz Podczas Intensywnego Treningu. żadna Skakanka, Burpee Czy Pajacyk To Za Dużo. Wstawki Z Siateczki Zapewniające Przewiewność, Haczyk U0026amp; Zapięcie Na Oczy Zapewniające Bezpieczeństwo I Regulowane Paski, Aby Dopasować Je Do Kształtu I Stylu. Jego Prosty Design I Gama Kolorów Sprawiają, że Idealnie Pasuje Do Niemal Wszystkiego Z Kolekcji Gymshark.


- Dopasowany Do Ciała
- Biustonosz Sportowy Z Wysokim Wsparciem
- Wstępnie Uformowane Miseczki
- Odsłonięty Elastyczny Pasek Pod Spodem
- Wstawka Z Siateczki Z Przodu Biustonosza
- Plecy Typu Racer Wzmocnione Siatką
- Regulowane Ramiączka Z Tyłu
- Amortyzowane Zapięcie Na Haftki Z Tyłu< Br>- Zgrzewane Nadruki Na Plecach
- Główna: 78% Poliester, 22% Spandex / Siatka: 75% Nylon 25% Elastan
- Ograniczyliśmy Użycie Zawieszek, Więc Ten Produkt Jest Bez Jednego
- Model Ma 5'6" I Nosi Rozmiar S

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Czarny 159.89zł Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Czarny Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Morelowy Pomarańczowy Gymshark Biustonosz Sportowy Z Odkrytymi Plecami Morelowy Pomarańczowy 159.89zł

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Zapytanie o produkt