Home| Kobiety| Podkoszulek| Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl
Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl
Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl
Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl
Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl
Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl
Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl

Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Tahoe Turkusowy Marl

Wersja/model: : GYMSPLSKU276

Normalna cena 127.91zł 69.07zł|Oszczêdzasz: 46%
  • Ja
  • M
  • S
  • Xl
  • Xs
  • XXL
powerby cards

zrób To Wszystko W Vital


zrób To Wszystko W Bezszwowej Koszulce Z Krótkim Rękawem W Wersji 2.0. Bezszwowy Krój I Konturujące Sylwetkę Cieniowanie Zapewniają Pewność Siebie I Wygodę Podczas Treningu Na Przerwę, A Technologia Odprowadzania Wilgoci I Przewiewne Kropki Z Siateczki W Kolorze Margla Zapewniają Chłód I Suchość, Gdy Więcej Się Ruszasz. Ponieważ Jeśli Czujesz, że Możesz Zrobić Wszystko, Prawdopodobnie Możesz.


Ten Produkt Jest Wytwarzany Przy Użyciu Technologii Farbowania, Która Zużywa Mniej Wody, Energii I Chemikaliów, W Ramach Naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju Mającej Na Celu Zmniejszenie Wpływu Na środowisko. Dowiedz Się Więcej tutaj.


- Body Fit
- Raglanowe Rękawy
- Cieniowanie Podkreślające Sylwetkę< Br>- Odprowadzająca Wilgoć Technologia
- Przewiewna Marlowa Siatka W Kropki
- Bezszwowy Wzór
- Zgrzewane Logo Gymshark
- 96% Nylon, 4% Elastan
- Ograniczyliśmy Na Temat Używania Przez Nas Przywieszek Do Huśtawek, Więc Ten Produkt Jest Dostarczany Bez Nich
- Model Ma 5'8" I Nosi Rozmiar Xs

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Smokey Grey Marl 127.91zł Gymshark Vital Bezszwowa Koszulka 2.0 Smokey Grey Marl Gymshark Vital Bezszwowa Lekka Koszulka 2.0 Czarna Marl Gymshark Vital Bezszwowa Lekka Koszulka 2.0 Czarna Marl 151.90zł

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu, gdy zamówienie będzie w drodze. Pamiętaj, że możemy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek, które mogą zostać wysłane w różne dni. W takim przypadku nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za dodatkowe przesyłki.

Rzadko, jeśli produkt nie jest już w magazynie, może zostać usunięty z zamówienia przed wysyłką. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, jeśli tak się stanie. Oczywiście nie pobieramy opłat za te przedmioty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i szacowaną datą dostawy. Pamiętaj, że aktualizacja informacji o wysyłce może potrwać od 24 do 48 godzin.

 

Dlaczego produkty z mojego zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach?

Zazwyczaj staramy się, aby wszystkie Twoje produkty zostały wysłane razem. Mimo to możemy podzielić Twoje zamówienie, aby mieć pewność, że otrzymasz je wcześniej. Jeśli tak się stanie, otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Nie martw się nawet jeśli wyślemy wiele paczek, nigdy nie obciążymy Cię kwotą wyższą niż koszt wysyłki widoczny podczas realizacji transakcji.

 

Co to znaczy, że towar jest zamówiony z powrotem?

Pozycje zamówione z powrotem to pozycje, których nie ma w magazynie, które mają wkrótce wrócić. Zamawiając przedmiot zamówiony wstecz, zasadniczo rezerwujesz go w żądanym rozmiarze i kolorze. Nie naliczymy za to opłaty, dopóki nie zostanie wysłana, gdy tylko znajdzie się w magazynie.

Podczas składania zamówienia powinieneś być w stanie zobaczyć szacowaną datę wysyłki przedmiotu na stronie produktu i podczas realizacji transakcji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli te daty ulegną zmianie.

 

Kiedy mój przedmiot zostanie wysłany?

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny (produkt zamówiony w przeszłości), na stronie produktu i w koszyku zobaczysz szacowaną datę wysyłki. Będziemy Cię informować i informować, jeśli ta data ulegnie zmianie.

 

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wysyłkę za zamówione produkty?

Nie. Nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi opłatami za wysyłkę lub zamówienia zaległe, nawet jeśli niektóre produkty zostaną wysłane osobno.

 

Czy mogę zmienić zdanie i anulować zamówione produkty?

TAk. Jeśli nie chcesz już czekać na zamówione produkty, możemy pomóc Ci usunąć je z zamówienia. Skontaktuj się za pomocą tego formularza, a jeden z naszych ekspertów ds. obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Zapytanie o produkt